woensdag 17 oktober 2012

Geen woord over de verkiezingen.

Want dat hebben we ondertussen wel gehad, hé mensen.
Het kwam, en komt nog steeds, mijn oren uit.
En voor zij die er niet over kunnen ophouden: dit is democratie. You win some, you lose some.

Soit, zoals jullie hebben kunnen opmerken: ik heb het hier laten hangen, hé.                    
Ik ga mijn leven (proberen te) beteren, echtigentechtig.
Maar ik heb niet stil gezeten hoor. Zoals beloofd, heb ik een reisje geboekt.
Gezien het Maya-fenomeen, hé.
Jaaaa, les excuses sont faites pour s'en servir.

Dus binnen welgeteld 16 dagen, stap ik op een vliegtuig, sluit voor 17 uur mijn ogen en word terug wakker aan de andere kant van de wereld: Bali.
En voor zij, die mij nu al met vieze blikken en priemende vingers, willen aanvallen: het is NIET om op mijn lui gat op een wit strand met cocktail en butler te gaan relaxen.
Niejeniejenieje.
Ik ga daar naartoe om de totale 'healing-rebirth-zuivering-meditatie'-ervaring te beleven.

... (jullie krijgen nu de tijd om 5 minuten in een deuk te liggen of  braakneigingen te onderdrukken)

Zijn we er weer?
OK.
Weer een 'eat, pray, love' groupie, denken jullie, zeker?
Bwa, zo erg is het nu ook weer niet.
Alhoewel, 3 jaar geleden heb ik weliswaar serieus met het ashram-idee geflirt. Toch maar niet gedaan. En richting Compostela gewandeld.

... (5 minuten, idem als hierboven)

Ja, seg, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
Heel schizofreen, heel dubbel.
Dus ik ga naar Bali, helemaal alleen, wat ik absoluut niet leuk vind. Maar ik moet zo van die dingen doen, of ik blijf heel mijn leven ter plaatse trappelen.
Voor de rest ga ik hier niet verder over uitweiden.
Het moet hier gezellig blijven, ten eerste en secundo, zo goed kennen we elkaar nu ook weer niet, hé, om mijn zielenroezen al op het net te smijten.

Ik kijk er alleszins naar uit.

Moesten er ondertussen nog lezers dubbel liggen van het lachen: 3 weken na mijn terugkomst uit het chakra-paradijs, vertrek ik naar jaarlijkse gewoonte voor 5 dagen naar Londen, om te shoppen. Eat. This.

Hoor ik nog iemand?
Ok, I rest my case.

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten