dinsdag 2 oktober 2012

Echt hip is da wel ni hé.

Ja, hier zit ik dan. Met mijn blog. Brandnew. Splinternieuw. Geen flap te vertellen. Houston, we have a problem.

Maar nu ik hier toch ben, kan ik mijn geestesspinsels misschien eens neertypen, wie weet komen de antwoorden dan wel uit de lucht gevallen.

Geef nu toe, anno 2012 een blog beginnen, echt hip is da ni hé. Komaan, heel de wereld is 'aan den blog'. Vijgen na Pasen, zeggen ze dan. Een beetje hetzelfde als nu met een bakfiets rondkarren, dat is ook al lang passé.
Toch, zit ik hier, en moet er wel iets gebeuren. Erger dan een onhippe blog, is namelijk een lege blog. Ik krijg er een beetje stress van. Zeker omdat je niet mag vergeten, dat er al KEIveel toffe, pittige, grappige en fleurige grieten aan 'den blog' zijn. Ik kan het weten, want ik volg ze zelf tot over de plas begot, de US of A, nu gij.

En daar sta ik dan, met de kwekstemmen in mijn hoofd, die tateren en tateren en tateren en ...
'Wa gade gij daar tussen staan doen, Blondie?' 'Komaaaaaan, seg, get a life' 'Ge zou u beter ne vent zoeken, in plaats van rimpels te kweken voor een computerscherm. En ge hebt er al zoveel.' Kwaak, kwaak, ne godgansendag.
Zouden ze gelijk hebben? Het is wel waar, natuurlijk, dat dit 5 jaar geleden wel opzienbarender nieuws was geweest. Maar nu. Lady Gaga is ook niet meer wat ze 2 jaar geleden was, me dunkt.

Misschien moet ik mij maar bezig houden met iets anders. Trouwens, de wereld gaat toch vergaan, binnen 2 maanden. Waarom nog moeite doen? Ik zou beter een reis boeken, voor 21/12/12 en stillekesaan op zoek gaan naar een schuilkelder/atoombom-bunker. Qu'est-ce que tu penses? Op Immoweb zal ik wel iets kunnen vinden, niet?

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten