maandag 15 juli 2013

Sweet myself

13/07/2013: de dag waarop ik een extra jaar op deze wereldbol vierde.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ik ermee weg geraak, dus we houden het op 27 lentes.
Prove me wrong.

Een dag als een ander, zoals ze zeggen.
Ik ging dan ook gewoon naar de Delhaize, zoals meestal op zaterdag.
En naar het containerpark, toch wel.
Ergerde ik mij aan losers allerhande.
Liet ik mijn nagels hipkort vijlen en bloedrood lakken.
Keek ik naar mijn overvolle kleerkast en had ik niks om aan te doen.
Las ik de TV Story.

Door de vele telefoons en berichten, wist ik dat het geen dag als een ander was.

Doch, om iets voor 18u schreed ik mijn voordeur uit.
En piloteerde ik mijn eigen Pussywagon naar het allerallerallerallerallerleukste koppel dat ik ken.
Alwaar ik een quornburger op de bbq mocht gooien.
In de zon getroond werd.
Geamuseerd met verhalen allerhande.
En volgegoten met bubbels.

Natuurlijk was ik gescrubd en gemaquilleerd.
Gestyled, met verstand van zaken.
Zoals het hoort voor een VV-meisje. (VogueVerjaardags)
Fashion Police, come again?
Ik was ook danig indrukwekkend gebrushed.
Zulk volumineus en modieus kapsel is men niet van mij gewoon.
De complimenten waren dan ook talrijk.
Als u mij straks moest tegenkomen, denkt u dat bovenstaande zinnen gelogen zijn.
Story of my life.

Hierdoor wist de rest van de wereld, dat het geen dag als een ander was.

Anyway, drie uur later verplaatse ik mijn persoon naar een ander decor.
De Zomerbar in Mortsel.
De Chica, die 2 dagen na mij 27 lentes wordt, en ik hadden daar een bescheiden festiviteit voorzien.
Dit hield in: drank uitdelen aan friendjes en friendinnetjes.
Zulke daden worden altijd geapprecieerd.
Met zoiets scoor je garanti, zemozekerst.
Iedereen uitbundig.
Iedereen goed gezind.
Iedereen dartel.
Iedereen levendig.
Er waren topcado's en topgesprekken.
Topkaarten met prinsessen en kroontjes op.
Zo blij dat mijn 'incrowd' mij kent.

De keet hebben we, comme il faut, gesloten.
Wat de Chica en ik heel stoer van onszelf vinden.
Zeker nu we 27 zomers tellen.
En voor de verandering heb ik maar 1 dag recuperatie nodig gehad.

Meer moet ne mens niet hebben, op nen dag als een ander.

Ah ja, en om jullie al een cado-suggestie te geven naar volgend jaar toe:



 
Maar het allergraafste zou dit zijn.
En dat zal dan gewoon in mijn eigen hof van mijn eigen mansion kunnen doorgaan.
Ha, nu gij, jom.
Lily en Jack zullen nogal eens staan kijken.
Schrijf dus al maar op 13/07/2014 in uwen agenda of uwen smartphone: 28 winters Sweet Caroline.

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten