maandag 1 juli 2013

Get Lucky

Men neme:

- het allerallerallerallerallerallerleukste koppel dat ik ken.
- een random zaterdagavond
- spijs en drank
- hilarische verhalen
- mezelf

Mix dat bijeen en je krijgt, voor mij, de perfectie.

Dat koppel en ik, gaan al eeuwen mee.
Zij, bezit al, since forever, een groot pand in mijn hart.
Hem, heb ik er jaren geleden met plezier mee in gestoken.
Ondertussen zijn er al legio überavonden gepasseerd.
Met telkens weer een geweldige herinnering als gevolg.
Wij samen zijn een eersteklas combinatie
Zoiets, als dit:


Als kers op de taart, werd er gedanst in LaRocca.
En dat was meer zoiets als dit:


En nu ben ik moe.
Nog steeds, ja.  (en daar wordt geen commentaar op gegeven)
Dit houdt in:
- de work-out van vanavond wordt afgebeld.
- my friendly face is zoek.
- alle telefoons worden gescreend.
Dus:
- ik lig straks voor mijn tv.
- ga uit de weg, asap, als ik kom aangereden.
- bel mij niet, tenzij u aan het sterven bent.

Want:
I was up all night 'till the sun.
I was up all night for good fun.
And I am very lucky.

Cheers,
C.

1 opmerking: