vrijdag 2 november 2012

Voor efkes, leiden alle wegen naar Bali.

De intenties waren goed hoor, lieve mensen.
Ik ging nog KEIveel vertellen in mijn blog, vandaag. Voor ik helemaal alleen op de trein spring, om dan helemaal alleen in het 'oh zo grote Schiphol' aan te komen, om dan helemaal alleen op het vliegtuig te gaan zitten, om dan helemaal alleen aan te komen in Denpasar, een triljard kilometer van Edegem vandaan...

Juist, ja, het is 'Remi alleen op de wereld' vandaag, bij deze ga ik 'hush baby' doen en mijn mondje houden.

Geen paniek, dat is eigen aan mij: groot bakkes, maar klein hartje.
Binnen 24u ben ik dat alweer vergeten.

Dus geen schrijfsels meer voor de komende 10 dagen, tenzij ik zo in Form ben daar, dat ik u overstelp met de ene goede story na de andere.
Ik heb er nog een paar in mijn mouw zitten over kappers, kilo's en K3. Maar dat zal dus voor een andere keer zijn.


Ondertussen, leiden alle wegen naar Bali. Alé, Rome in Bali.

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten