dinsdag 17 maart 2015

Break.

Niejeniejeniejeniejenieje.
Deze week gaat er hier niks gebeuren.
Stop dus allemaal met langskomen, kloppen en refreshen.
Het is ondertussen dinsdagnamiddag, alé, ik wil maar zeggen:
It's not gonna happen anymore.
Laat het voor wat het is, sebiet ligt het internet nog plat door jullie hysterische geklik richting mij.
Dat is nu ook weer niet nodig, hé.

Pak u dus een emmer wijn.
Een ton chips.
Een container chocolade.
Een camion ijs.
Een badkuip cava.
Noem al op.
En verwerk zo het verdriet dat mijn afwezigheid naar boven brengt.

Mij zal het althans geen flap interesseren, want ik heb dus een week rust ingelast.
Na mijn Urban Trail vind ik dat wel verdiend.
Deze heb ik trouwens uitgelopen, al was het niet met de glimlach.
Er is een reden waarom er nergens een foto van mij te vinden is op heel de Frut-site.
Nochtans beweren ze daar, dat 'ie-de-reen' voor eeuwig is vastgelegd.
Waarschijnlijk heb ik de fotograaf ,Terminator-gewijs, doodgebliksemd.
Ne mens zou voor minder niet afdrukken.
Thank God for me.
Ik kan u verzekeren: het was geen schoon zicht.
Maar kom, ik vind nu ook niet dat ne mens er op zijn best moet uitzien, tijdens sportactiviteiten.
'Apetijtelijkheid' zal ik wel op andere momenten inzetten.
In ieder geval: I did it, en daar ben ik heel trots op.
Alleen heb ik veel te snel gelopen, voor mijn doen dan toch, waardoor ik nu amper de trap nog op kan.
'Gewoon doen' het zit niet in mijn genen, ook al heeft DC in onze kindertijd niets anders gepredikt.
Weeral verloren moeite. Ocharme die mens, hij ziet af met mij.
Alé, daarom dus een 'breakske'.

Deze pauze komt ineens goed uit, want:

- mijn nagels zijn juist gelakt, met 'typen' als grootste vijand.
- ik heb (te veel) geshopt, en moet die spullen nog ergens kwijt zien te krijgen.
*ter verdediging van deze uitspatting: ik ben een kledingmaat versmald, ja, dan kunt ge niet anders hé*
- mijn valies maken want het is weer Mon Mari & Son Mari tijd! En deze keer zijn ze dat ondertussen ook for real. Trouwfeestje, olé.
- het is veel te schoon weer.
- straks is het Prins en Pussy tijd, en daarvoor moet ik de avondspits richting 'Pampas' trotseren. (en nog een outfit bedenken)
- Netflix is in da house. Slechtste idee e-ver.
- ik zag vanmiddag de eerste mens in 2015, met bermuda, Jezussandalen en open hemd, waardoor het goddelijke lijf werd ten toon gespreid. Hangtetten en spekkenbuik inclusief.

Door de aanblik van dit laatste, zou ik alleen al verplicht 3 weken rust moeten krijgen.
Ben ik blij dat Frank gisteren wist te zeggen dat het mooie weertje niet lang zou duren.
Halleluja!


Waarom woon ik niet in Gisborne?

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten