maandag 21 juli 2014

Jetlag, the sequel


Met dank aan mijn fotogenieke vriendin met haar vele graver Iphone (she knows what I mean).
In willekeurige volgorde a trip down 'Big Apple-lane'.

Amper uit het vliegtuig of we zagen de Belgen winnen tegen de Amerikanos.

Wat u niet ziet: voorbode van onweer, serieus onweer.


Ik weet het nu, en het is niet wat sommigen denken.

Formidable.

Hipsters we are. Ik heb het u toch gezegd.
Clichés zijn hier tenminste clichés.



Mijn vriendin heeft naast een gravere Iphone, ook grave vrienden in NY
Apéro op de middag. Fout idee.

Sugar OD.


Coney Island, waar zelfs regen de pret niet bederft.
Bringing a 'pop-up' to the next level



You shop, I shop, everybody shops.



Sex and the City 2.0
Best job in the world. 
Best smoothie in the world. For free. 'Good karma'

Kapsel-thema's: 1 speldje, 2 speldjes of het hoedje?




Live streaming van mijn onterfenis. 'Vind ik leuk' zegt de vriendin. 
De figuurlijke middenvinger naar Al Qaida.







Maar laten we 9/11 nooit vergeten.



Zei ik al iets over clichés?





Variaties op het thema 'fun & friendship'


 
   
Jummie, healthy, jippie!

Stars & stripes. 


Ah ja, en het is u vergeven, als u een krampaanval krijgt bij het aanschouwen van zoveel 'joy'.
Ik word zelf een beetje mottig als ik zie met wat een gelukkig 'wezen' ik daar heb rondgelopen.

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten