dinsdag 10 december 2013

Fluo

Als ik dagen fluo-gewijs zou kunnen markeren, als waren het papieren, ik zou nogal mijn gang gaan.
Met uitroeptekens en cirkels en alle kleuren van de regenboog en vooral veel hartjes.
Jawel, lieber menschen, de Hoogdagen zijn gearriveerd sinds december zich kwam aanbieden.
Om u te bewijzen, dat ik dus ook iets anders kan dan commentaar geven op Jan en Alleman, een overzicht:

- Vrienden bezochten mij en de casa, en lieten daarbij stofdeeltjes vol vreugde achter.
- 1/12: de Godin werd gevierd voor een noemenswaardige verjaardag. Ze wordt zo snel groot.
- 2/12: ik pakte mijn valies voor het Londen-jubileum met het mamaatje.
- 3/12 tem 7/12: Topdagen in Londen, uitgebreid verslag volgt later.
Tijdens deze periode zorgde DC met Den Debiel als assistent voor de schelmenhond Lily. En hij slaagde cum laude, weeral.
- 8/12: ik wentelde mij een hele dag in de casa en ik kan zeggen dat we stilletjesaan naar elkaar toe groeien. Ik praatte die dag enkel in mezelf, met mezelf, en ik vond dat ge-wel-dig.
- 9/12: ik kocht een nieuwe garagepoort. Tegenwoordig ben ik trots op zulke dingen. My God.
- 10/12: straks is het pampertijd. Figuurlijk jaaa. Sinds ik in september mijn gelnagels liet verwijderen, wegens financieel andere prioriteiten, zien mijn handen eruit alsof ik elke dag iemand op zijn bakkes sla. Moest dat nu nog waar zijn, in de zin van 'kinderverkrachters, vuile broodfokkers, dierenmishandelaars en nog van dat grut', zou ik daar geen probleem mee hebben. Jammer genoeg, ben ik niet zo stoer, en loop ik met onverzorgde tengels rond, zonder geldig reden. Nu eindelijk, na 3 maanden, mijn nagel terug sterk is, ga ik nog eens voor een manicure. En ne pedicure, kwestie van ineens zot te doen. Het allerliefst zette ik er terug een gelnagel op, al was het maar voor haar: geweldig werk, topgriet.
Maar dat zal toch nog even moeten wachten, gezien mijn supersonische garagepoort to be.
Dus zij, trouwens ook een topgriet, zal mijn binnen een paar uur in de watten liggen.
Zo zal ik morgen op mijn best zijn.
Want.
Morgen.
11/12/13.
Is. Het. Uberhoogdag.
Hoger bestaat niet.
In de fluo-zin is het morgen: kleurboek.
Ik ben zo excited, dat ik er al 2 dagen niet van slaap. En dat wil al iets zeggen.
Spijtig genoeg kan ik er verder niets over vertellen.
Want het is geheim, als in CIA en FBI tesamen. Nu gij.
En ja, een blog, dat is natuurlijk het tegenovergestelde van topsecret.

Maar kom, niet getreurd, de datum alleen al, zal ook bij jullie voor vele magische momenten zorgen.
Op de koop toe, heb ik morgenavond een trouwfeest van een vriendin.
Wij samen dateren van in mijn garçon-jaren.
En laat ik nu uit ondervinding weten, dat als 'horeca homo sapiens' een feestje geven, het dak eraf gaat.
Ik zal dus mijn 'alleen voor de echte, goede klanten is het nu al solden'-vers van de pers-topkleedje aantrekken.
Les nouvelles stilettos ombinden.
Mijn haren laten brushen, o jawel.
Et alors, on danse.
Zodat:
- 12/12: son of a bitch day wordt. Maaaarrrr ook hier licht in de duisternis, want ik krijg een volwassen logeergast, als in den Bunny. Tjakaa.
Verder:
- 13/12: ga ik met de 3 P's (Pussy, Prinses, Prins) naar Els de Schepper in het Sportpaleis. FEEST.
- 14/12: de God komt logeren. Hij + ik + quality time= fluo + glitters
- 15/12: God en ik gaan samen op stap, alwaar ik weer veel 'tante-punten' zal scoren. Zemozekerst.

En dan is het nog maar half december.
Lege fluostiften, for sure.

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten