vrijdag 25 januari 2013

De gustibus et de coloribus...

Terwijl mijn brein overuren klopte, bij het bedenken van een nieuw blogonderwerp,
kreeg ik het gewoon veur niet, in mijne schoot geworpen op Twitter.
Bedankt Siska Schoeters, hiervoor.
Nooit gedacht dat ik Siska Schoeters ooit zou bedanken.
Ja, ik weet ni, waar zou dat voor nodig zijn?
Sinds het Leugenpaleis is gestopt, ben ik StuBru-chick af.
En dat is al geruime tijd, om het eens proper te zeggen.
Ach, jullie wisten al lang dat ik eigenlijk een commerciële slet ben, hé.
Trouwens, it's Britney Bitch.

Anyway, het onderwerp van de dag: schoenen, en wanneer ze te dragen.
Nu ben ik de eerste om toe te geven dat elke plaats, zijn kledij kent.
Een avondfeest doe je in het 'sjiek' en de venten ook, als het efkes kan.
Moest u twijfelen: een jeans zit niet in die categorie.
Beter 'overdressed', dan deronder.
Ah, ja, en liefst ook stijlvol.
Te vaag?
OK.
Als u wilt weten, hoe het NIET moet: happy to help.
Gruwelijke. Styling. All. Over. The. Place.
Hoe is dat mogelijk, denk ik dan?
Die voetballers verdienen toch geld met bergen, zogezegd?
Kunnen die zich dan geen kleding-coach permitteren?
Of op z'n minst naar David -held van elke sjotter- Beckham kijken.
En als het efkes kan, ook naar die zijn eega?
Die 2 zijn el fashionkoppel du jour. Alokes.
Weeral bevestigd in Vlaanderen: money doesn't buy you class.

Goed gelachen wel, bij het zien van die foto's, heeft mijn dag goed gemaakt.
Jaaaa, zeg het maar: slecht karakter.
Ik weet het.

Bon, maar het ging over Uggs, en het feit dat je er enkel mee zou mogen gaan werken in de 'artistieke sector'.
Weeral goe gelachen.
Echt, mensen, ik lach wat af met dat internet.
Anyway, dat artikel heb ik dus al een hele week aan mijn, spreekwoordelijke, Ugg gelapt.
Sinds de sneeuwstorm, kom ik hier namelijk elke dag met bovenstaand schoeisel binnen getrippeld.
Tussen haakjes: trippelen kan je niet met zoiets, donderen is een beter woord.
Past ook beter bij mijn persoonlijkheid, ha.
Soit, voor mensen zoals ik, die er in slagen om op hun bakkes te gaan, terwijl ze even verderop, in de
gang naar het toilet wandelen, zijn er andere regels dan die van 'vacature'.
In tijden van oorlog en liefde EN sneeuw, is alles geoorloofd.
Voila.
Er is maar 1 soort schoen, die je nooit, maar dan ook nooit-jamais-never mag dragen: Crocs.

Af en toe komt de Jani Kazaltzis in mij naar boven.
Waar is die mens trouwens op Vijf?
Tijd dat die terug komt.
Samen met ons Astrid.
Die vandaag 30 wordt, by the way.
En een KEIgroot feest geeft, waar ik niet naartoe ga.
Tja. Is jammer.
Ik zou nochthans WEL een voorbeeld van goede styling geweest zijn.
Jaaaa, zeg het maar: stoefer.
Ik weet het.

Cheers,
C.

PS: Dag 12 van de detox en nog steeds 'zondenloos' bezig. Moest het iemand interesseren, natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten