maandag 10 november 2014

To seut or not to seut.

Deze week ga ik passen.
En, persoonlijk, vind ik het al een hele prestatie dat ik u verwittig.
Dus, u mag gewoon deze pagina sluiten en weer verder doen met dat wat u aan het doen was.
Zoals:
Likes tellen op Fakebook.
Stiekem uw 3e stuk chocolade in uw mond steken.
Dag Allemaal lezen, terwijl u beweert dat u een De Morgen abonnee bent.
Roddelen.
of
Selfies trekken en die dan airbrushen.

Ik ga gewoon rustig verder in mijn 'zee-modus' kruipen.
Waar 'moeten' nooit 'moet'.
Waar de zon meestal schijnt, echt wel.
Zo erg zelfs dat ik vanmorgen serieus heb overwogen, zonnecrème op te smeren.
Factor 40. Lacht u maar met mijn bleekschetengezicht.
Ik zal wel lachen als u 50 wordt geschat en ik nog steeds 30.
No rimpels for me, echt wel.
Neejeneejeneeje. Ik ging passen vandaag.
Waar zat ik? De zee.
Waar, als het regent, wij meestal binnen zitten, echt wel.
Waar Lily steeds weer gaat voor een Full Total Body Scrub.
Als in: rol in het zand-spurt de zee in- spurt de zee terug uit-rol wederom in het zand.
Herhaal deze actie tot we eruit zien als een strandrat.
(Want schizofrenie is haar niet vreemd)
Waar er boeken worden gelezen, meerdere, echt wel.
Waar er blogs worden ontdekt, een stuk leuker dan de mijne, echt wel.
Waar er ongegeneerd in de zetel wordt gehangen, zoals nu, echt wel.
Waar ik 'niets doen' tot een hoger niveau til, met series online te kijken, echt wel.
Waar ik totaal onstylish, ongekamd en ongepimpt rond loop, zonder enig probleem, echt wel.
Waar zij en ik, de hele tijd tevreden zijn, geen twijfel mogelijk, echt wel.
Waar na 1 dag alle tijdsbesef verdwijnt, door die zon natuurlijk, echt wel.
Waar terug naar huis gaan, met het nodig gemopper wordt ontvangen. Zoals morgen, echt wel.
Waar julie nu van denken: 'fakman, wa een seut is me da.'

Waar er ook wel tijd is om een blog te schrijven.
Toch wel.
Maar ik heb vele leukere dingen te doen, zie hierboven.
Of duimen dat De Prinses snel terug komt, zodat we deze kunnen gaan zien.
In navolging van de afgelopen 2 jaar.
Of in mijn agenda kijken, en mijn wenkbrauwen fronsen, zonder rimpels te maken.
Want de komende weken zijn druk.
Volgeboekt. Wat niet naar mijn gewoonte is.
Dus moet ik mij voorbereiden op al die dates, events, parties & diners.
'Fakman, al die fancy schoenen gaan nog van pas komen. Seut, ik dacht het niet.'
Door extra hard in zee-modus te gaan.
Waar ik misschien straks wel een dutje doe, met Lily naast mij.
In de zetel natuurlijk.

Ondertussen, geniet van die Dag Allemaal en dat stuk chocolade.
Vergeet alleen niet:


Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten