woensdag 15 mei 2013

Posh

Vandaag ga ik lekker 'Posh' zijn, en luidkeels roepen: 'drukdrukdrukdruk'.
Tegenwoordig is dat de trend: hoe bedrijviger, hoe belangrijker, hoe beter.
Zo voel ik mij ook eens interessant.
Voila, you get it like that.
Korte blog dus.
Met nog steeds geen Groot Nieuws.
Voor mijn vrienden is het trouwens al Oud Nieuws.
Soit.
Tot het einde van de maand, ga het nog 'tempo, tempo, tempo' zijn, zoals mijn vriendin SJ het gaarne zegt.
Dan ga ik met vakantie, want dat hoort zo, voor belangrijke en drukbezette mensen.
En vanaf dan kan ik terug ellelange blogs vol oninteressante gebeurtenissen neerpennen.

Ondertussen zit ik volop in mijn Hoogdagen.
Cinderella begint te korten.
Ik ga ervan uit dat u ondertussen uw ticketjes hebt besteld.
Het is maar dat ik daar niet voor een lege zaal sta, hé.
Doemedaniaanzenne.
Kwestie van geen excuses meer te kunnen verzinnen:
http://www.theateraandestroom.be/voorstellingen/2012-2013/cinderella-in-compostela/

Om hier toch nog niet te 'Cheersen'.
Een 'couldn't care less'-ke.
Ik heb een nieuwe obsessie.
Vicotria 'Posh' Beckham.
Al was het maar voor haar dochter: Harper Seven, alias de schattigste kleuter op deze aardkloot.
Moest mijn moederklok toch nog overdreven beginnen tikken.
En ik alsnog een baby uit mijn baarmoeder wil persen, hoop ik op een Harper.
Maar dan in het blond.
Als het efkes kan.


 
Dan loop ik ook ganser dagen zoals hierboven rond.
De zonnebril inclusief.
Looking forward.
Ik heb dit weekend al geoefend, met de Godin op mijn heup.
En stiletto's van 10 cm aan.
Op de gazon van den debiel.
Deze bevat nu meer gaatjes, dan een gemiddelde netkous.
Maar het is mij gelukt.
Als beloning hiervoor, wil ik La Beckham en Harper tegen het lijf lopen.
Binnen een half jaar, tijdens de jaarlijkse 'laat de VISA overuren kloppen' trip naar Londen.
If so, gaat de mamaatje niet meer weten wat er gebeurt.

Perfect life hier voor de rest, zo mag ik het tegenwoordig wel stellen.
Ik huppel vrolijk rond.
Wie had dat ooit gedacht?
Speciaal voor alle azijnpissers, dan ook het volgende filmpje.
Wat niemand onberoerd zal laten.
Ondertussen is het al een hype op FaKebook.
(neen geen schrijffout, de K hoort er te staan, daar schrijf ik nog wel eens een ellelang epistel over)
Neem een voorbeeld aan dit koppel, en doe eens zot.
No ego, just fun.
Dat is weer eens iets anders dan 'Posh'.
 
 
 
 
Cheers,
C.

1 opmerking:

  1. Echte belangrijke en drukbezette mensen hebben geen tijd om op vakantie te gaan.
    En voor de happy few is 't alle dagen vakantie!

    Cheers

    BeantwoordenVerwijderen