woensdag 8 mei 2013

Easy come, easy go.

En dan nu, tadaaaaa, geen Groot Nieuws, nèh.
Nog niet althans.
Heb voor vandaag een leuker verhaaltje in de aanbieding.
U kan dus nog even op uw honger blijven zitten.
In de naïeve veronderstelling natuurlijk, dat het u ook maar voor 1 flap interesseert.
Bij deze: ik ga u uw eventueel gebrek aan enthousiasme niet kwalijk nemen.
De VVIP's in mijn leven, hebben al genoeg gejuich tentoon gespreid.

Dit weekend nog, the best of times gehad, met de boys en de Prinses.
Het beste viermanschap, e-ver.
Zo gelukkig als we op de foto staan, zo gelukkig zijn wij steeds als we bij mekaar zijn.
Mijn lachrimpels zijn voor het merendeel hun verdienste.
En ja, voor u het zelf zegt: ik lach veel.
Matches made in heaven.
Pollekes kussen, zemozekerst.



Nog lachrimpels gekweekt, onlangs, wederom met de Prinses.
U kent ze nog wel. Van de detox, en de eekhoorn en zoveel meer in mijn leven.
En nu ook van de easydate.
Toch wel.
Nu weet u ondertussen, dat die 'significant other' niet op mijn 'must have list' staat.
Neen, daar vindt u items zoals:
- sjakos Chanel
- Manolo Blahniks ( de Bentley onder de schoenen )
- nieuwe Louboutins 'peep-toes'
- kleed Victoria Beckham.
- lichaam voor kleed Victoria Beckham
en andere, lekker oppervlakkige, materialistische spullen.

Waarom dan toch inschrijven voor zoiets?
Ja, de Prinses kwam er mee af tijdens onze detox.
Zij houdt namelijk van avontuur.
Ik absoluut niet.
*
Zij is 2 koppen groter dan ik.
Ik ben een dwerg naast haar.
Zij heeft een constante fonkel in haar ogen.
Ik kan bliksemen met de mijne.
Zij is Marry Poppins, in het knap.
Ik de Terminator, in het vrouwelijk.
Ongelooflijk hoe zo'n 2 totaal verschillende mensen, zo bijeen passen.
*
Ik zei 'ach, waarom niet' op haar verzoek.
Waarschijnlijk was ik toen zo hyper van de suiker-afkick dat ik met àlles had ingestemd.
Doch, eender wat een mens uit zijn comfortzone haalt, is een goede zaak.
Een beetje stretchen kan geen kwaad.
Wij dus op 1 mei naar Antwerpen, gewassen, gestreken en toch redelijk opgetalloord.
Te vroeg, dus begonnen met iets alcoholisch op een terras.
Waardoor we een uur later, al meer dan vrolijk het event binnen stapte.
*
Ik ben niet trots op het feit dat 1 alcoholeenheid mij al de nodige uitbundigheid bezorgt.
Er zijn andere tijden geweest, ter mijner verdediging.
Toen ik de woorden 'jong' en 'horeca' nog in 1 zin kon uitspreken.
*
Soit, u kent het concept 'speeddating'?
Ik ga u het relaas in detail besparen, maar de non-verwachtingen, werden ingelost.
17 heerschappen heb ik zien passeren. 3 minuten per persona.
Geen interessante man te bespeuren. Voor mij toch niet.
Maar gelachen, dàt heb ik wel.
En moest het ego al gestreeld kunnen worden door zulks samenzijn: 10 mannen vonden mij leuk.
Dat is volgens 'inside info' mooi boven het gemiddelde.
De Prinses scoorde nog meer, she nailed it, yeah.
Wat haar zo gegund is.
Conclusie: de prins op het witte paard, bevond zich vorige week niet in Antwerpen.
Daar heb ik geen traan om gelaten, maar dat had u al wel begrepen, zeker.

Want, het zijn topdagen, wat zeg ik, topweken, wat zeg ik, een topjaar tot hiertoe.
Vanavond feestje van den Debiel, überplezier garantie.
Dan 2 dagen quality time aan zee met de schelmenhond.
Alswaar ik Cinderella ga repeteren, tot Lily ervan begint te blaffen.
Zondag doet de God zijn 1ste communie.
Als topmeter en toptante, vervult mij dat met een hoeveelheid trots, waar geen woord voor bestaat.
Ik zal dan ook elke moeder in die kerk outshinen, door mijn beste fashionbeen voor te zetten.
Jammer dat ik dit seizoen - ik wilde 'dit jaar' typen, maar dat zou een gortige leugen geweest zijn - nog geen nieuwe schoenen heb gekocht voor deze Feestdag.
Wat een mirakel is van dezelfde orde als Mozes die de zee in 2 splitste.
Wie weet, pas ik mijn zaterdagdraaiboek nog aan.
Zodat mijn 'must have list' tegen volgende week een tikkeltje korter is.
Retestrak plan, hé jom!

Cheers,
C.

1 opmerking:

  1. Geweldig!! Dit leest als de mix tussen 'De naam van de Roos' en 'Royalty' maar dan doorspekt met hilarische humor!! TopperdeTop!!!

    Doe zo verder Prinses,
    van de Pussy op het Roze Paard

    BeantwoordenVerwijderen