donderdag 18 juni 2015

Rabbits

'Ge moet in het NU leven.'
Zo typte ik het in, richting Den Debiel.
Ha, dat had ik toch weer eens goed gsmst, vond ik zelf.
Alé, smssen doet een mens tegenwoordig niet meer, hé.
Dat is een Whatsapp of een Imessage, maar zeker geen sms. Dàt is zo 2010.
Zelfvoldaan zette ik mijn uitgestelde aflevering van The Legacy weer op.
Eindelijk een reeks die Breaking Bad en House of Cards een beetje doet vergeten.
Scandinavië boven.

Nog geen 15 seconden later, pakte ik mijn Ipad, beter gekend als de 'teblet'.
Anno 2015 doe je namelijk 49 dingen tegelijkertijd.
Alleen tv kijken is niet meer aan de orde.
Jesus, dat zou pas saai zijn EN een tijdsverspilling.
Hallo Tokio, ik dacht het niet.
Dus, scrollde ik lustig mijn Instagramfeed door.
Ah ja, en misschien toch ook even checken of er geen nieuwe salopetten op Zalando binnen waren.
Mmm, ja, en die pumps zouden daar wel goed bij passen.
Foooook, zo'n maxiskirt is ook wel graaf.
Effe checken of de sale al begonnen is bij Asos.
Och, en kijk, een nieuw vegan gerecht op mijn Blogloving.
Misschien kan ik dat eens klaar maken.
Morgen ofzo.
Alhoewel, neen, morgen had ik iets anders in gedachten.
Zou het morgen gaan regenen?
Ineens kijken wat het weer hier gaat worden.
Kwestie van mentaal voorbereid te zijn op een loopsessie in windkracht beaufort 5.
Zal eens op de Maps kijken welk parcours ik ga lopen dan.
Verandering van spijs doet eten, zeker als ge aan zee zijt.
's Middags ga ik dan het strand op met Lily, kan ze goed lopen.
Zal het filmke eens mailen naar DC en het Mamaatje.
Och, hier staat iets over een dierensite vol natuurlijke producten.
That has my name written al over it.
Zou dat boek van Amy trouwens al terug binnen zijn?
Zal via mijn bankapp eens kijken of die visarekening er al af is.
Seg, en hier, welke aandachts*piep* heeft weer wat bevestiging nodig op Fakebook?
Wow, maar dàt is een leuke tattoo.
Ideetje voor de volgende?
Om in Amsterdam te laten zetten, gepland in het najaar.
Wat zou de Thalys kosten?
Kijk, wat een leuke tent in NY, direct in mijn showtelefoon steken, voor binnen 3 maanden.
Waar zou er daar trouwens een bikram yoga zijn.
Den body moet onderhouden blijven.
Naar het schijnt zou paaldansen ook zoiets goed zijn voor de strakke spieren.
Zal ik en passant op de Google gooien, nu ik hier toch ben.
Voor in september, misschien?
Spaans ga ik ook beginnen doen, al nieuwe data online?
Ga ik kunnen gebruiken in Ibiza, ziet er toch de max uit.
Misschien dan toch die reistas bestellen?
Kan wel eens van pas komen, en is toch een pak fancier rondtoeren
Got, en dat hoge Noorden, wil ik toch ook wel dringend eens bezoeken.
Scandinavië.
Daar waar de The Legacy gefilmd wordt.
Topreeks echt.

Och ja, daar was ik naar aan het kijken.
Ongeveer 40 minuten geleden.
Toen ik net Den Debiel had gewhatsapped.
Met:
Ge. Moet. In. Het. NU. Leven.



Gelukkig beginnen zij binnenkort terug.
(En nog wel op nen hele schonen dag)

Cheers,
C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten